چاپ برچسب اموال

چاپ برچسب اموال

برچسب اموال یکی از موارد مورد نیاز شرکت ها، سازمان ها و مجموعه های نسبتا بزرگ می باشد. از این برچسب ها برای نشانه گذاری دارایی ها و ابزار یک مجموعه استفاده می شود.

نحوه ی استفاده از برچسب اموال به این صورت است که هر یک از برچسب ها که کد متفاوتی با یکدیگر دارند بر روی ابزارهای یک مجموعه که می تواند شامل میز ها، کامپیوترها، کالاهای دیجیتال، ابزار صنعتی و … است چسبانده می شود و کد برچسب و کالایی که بر روی آن چسبانده می شود در اسناد مجموعه ثبت می شود که بعدها متوجه شوند چه کالاهایی در مجموعه وجود دارد.

برچسب های اموال عموما در رنگ های متالیک عرضه می شوند و چسب پشت آنها به قدری قدرتمند است که پس از چسبانده شدن به سختی قابل کندن است و در صورتی که کنده شود هم اثر آن بر روی کالا باقی خواهد ماند و همین مسئله باعث می شود به راحتی قابل پیگیری باشد.

 

در زیر می توانید برچسب اموالی که ما برای مجتمع آموزشی راه رشد چاپ نموده ایم را مشاهده نمایید که بنا به درخواست مجموعه با 6 رنگ متفاوت متالیک چاپ شده است.

 

مستر چسبونک مجری و مشاور شما در زمینه طراحی و چاپ لیبل های اموال خواهد بود. ما می توانیم این برچسب ها را برحسب نیاز شما، از تعداد خیلی کم تا تیراژ بالا به صورت چاپ دیجیتال و افست، چاپ نموده و در اختیار شما قرار دهیم. لطفا در صورتی که نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر در این زمینه داریم، با ما تماس حاصل فرمایید.

جستجو

پروژه های جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *