چاپ لیبل نیم تیغ

چاپ لیبل نیم تیغ

در مطلب چاپ لیبل به توضیح این پرداختیم که لیبل چیست و چه کاربردهایی دارد. در این مطلب می خواهیم منحصرا به لیبل نیم تیغ بپردازیم.

یکی از مصارف مهم لیبل ها، نصب آن ها بر روی اجناس و کالا ها می باشد. از نصب بر روی جعبه های وسایل تا نصب بر روی شیشه های مواد غذایی، لوازم بهداشتی و آرایشی و … که عموما این لیبل ها ابعاد و اشکال خاصی دارند. به طور مثال شما نیاز دارید که از لیبل های مربعی یا بیضی برای کالای خود استفاده کنید. یا می خواهید لوگوی شما که طرح یک شیر و نام شرکتتان است به طور کامل دوربُری شود و مورد استفاده قرار بگیرد.

در این صورت، دو راه پیش روی شماست. یا باید لیبل معمولی چاپ کنید و خودتان با قیچی دور طرح هایتان را برش دهید ( که این حالت فقط در صورتی که تعداد سفارش شما بسیار کم باشد منطقی است. اگر شما بخواهید 1000 عدد لیبل را با دست برش دهید، باید چندین روز را صرف آن کنید )؛ یا اینکه از لیبل های نیم تیغ استفاده کنید.

 

لیبل نیم تیغ چیست ؟

لیبل های شما پس از آنکه با طرح مورد نظرتان چاپ شدند، توسط دستگاه کاتر پلاتر، برش خورده و دوربُری می شوند و به سادگی شما می توانید بخش برش خورده را از کل کار جدا کنید و بر روی کالای مورد نظرتان بچسبانید.

برای اینکه بهتر متوجه منظورمان شوید تصاویر زیر را مشاهده نمایید.

 

در اینجا ما لیبل های چاپ شده مان را که طرح های دایره ای شکل هستند را در زیر دستگاه کاتر پلاتر قرار می دهیم تا دوربُری شوند.

 

در این تصویر، لیبل ها برش خورده و فضای سفید اطراف آنها جدا می شود و شما به سادگی می توانید لیبل های دایره ای خود را جدا نموده و بر روی کالا یا اجناس مد نظرتان بچسبانید.

در این تصویر هم پوسته ی سفید جدا شده از کار اصلی را مشاهده می نمایید که همان پرتی کار است.

لیبل ها پس از دوربُری آماده ی استفاده هستند و می توانند بر روی محصولات شما چسبانده شوند که در تصاویر زیر آنها را بعد از نصب بروی ظروف شیشه ای مشاهده می نمایید.

مسترچسبونک، از طراحی تا چاپ و نیم تیغ کردن لیبل های شما را در کمترین زمان ممکن و نازل ترین قیمت، انجام خواهد داد. لطفا در صورت نیاز با ما تماس حاصل فرمایید.

جستجو

پروژه های جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *