نصب تبلیغات بر روی کرکره برقی

نصب تبلیغات بر روی کرکره برقی

صاحبان کسب و کاری که ورودی فروشگاه یا مغازه شان روبروی خیابان ها و محل عبور و مرور است و کرکره برقی دارند، عموما تمایل دارند زمانی که فروشگاهشان بسته است و کرکره پایین است، بتوانند تبلیغاتشان را در برابر دیدگان رهگذران، به نمایش بگذارند. در واقع این نوع تبلیغ را می توان به نوعی تبلیغ محیطی دانست که کسب و کارهایی که این کار را کرده اند نیز بازخورد خوبی دریافت نموده اند.

شما می توانید نام فروشگاه و نوع فعالیتتان به علاوه ی اطلاعات تماس خود را به صورت یک طرح گرافیکی درآورده و پس از چاپ بر روی کرکره برقی خود نصب کنید. این کار باعث می شود زمانی که مجموعه شما تعطیل است هم بتواند خود را به مخاطبان و افرادی که از مقابل آنجا عبور می کنند معرفی نماید.

 

همانطور که ممکن است بدانید، چسباندن استیکر، مش و یا شبرنگ و روز رنگ بر روی کرکره برقی امکان پذیر ولی بسیار تخصصی و سخت است. به این دلیل که اولا باید این متریال ها در جاهای مشخصی چسبانده شوند که اصطلاحا کج و معوج نشوند، دوما نباید به هیچ وجه حبابی در زیر کار به وجود بیاید و سوم و مهمتر از همه اینکه، باید آنقدر دقیق و مطمئن چسبانده شود که پس از بالا رفتن کرکره خراب و یا کنده نشود.

تمامی متریال هایی که بر روی کرکره برقی توسط ما چسبانده می شوند بصورت کاملا خشک انجام می شوند و به دلیل دوام بالاتر متریال ها بر روی کرکره به هیچ وجه از آب و سایر مایعات استفاده نمی شود.

در صورتی که شما همراه گرامی، متقاضی نصب بر روی کرکره برقی خود هستید، لطفا با مستر چسبونک تماس حاصل نمایید تا علاوه بر استفاده از قیمت های مناسب، در کوتاه ترین زمان ممکن برش و نصب متریال مد نظر شما صورت بگیرد.

همچنین شما می توانید نمونه کارهای نصب بر روی کرکره برقی ما را مشاهده نمایید تا بتوانید بهترین تصمیم گیری را داشته باشید.

جستجو

پروژه های جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *