نصب شبرنگ و روز رنگ

نصب شبرنگ

شبرنگ ها و روز رنگ ها کاربردهای بسیار زیادی در کسب و کارهای ایرانی پیدا کرده اند. از نصب مشخصات و نام فروشگاه ها بر روی شیشه های خارجی گرفته تا معرفی انواع تخفیفات و مناسبت ها.

جدا از اینکه نصب این متریال ها بر روی شیشه های خارجی فروشگاه ها زیبایی خاصی به آنجا می بخشد، به دلیل ابعاد و رنگ های خاصش نیز، می تواند چشم مخاطبان را از فواصل دور نیز درگیر نماید و هم در روز نمایش زیبایی داشته باشد و هم در شب.

شبرنگ ها و روز رنگ ها علاوه بر موارد استفاده بر روی دیوار و شیشه ها بر روی سقف، کف زمین، بدنه های خودرو و … نیز نصب می شود و می تواند یک پکیج کامل تبلیغات محیطی را نیز به وجود آورد. پیشنهاد می کنیم در صورتی که اطلاعات کافی در مورد شبرنگ و روز رنگ و همچنین تفاوت این دو با هم ندارید، مطلب : شبرنگ و روز رنگ را مطالعه فرمایید.

نصب شبرنگ ها و روز رنگ ها، به دلیل چسب قدرتمند و ظرافتی که در برش آنها وجود دارد، به سادگی سایر اقلام چسباندنی نیست و مستلزم تخصص خاص است. اینکه به درستی در جای مناسب چسبانده شود و حباب در زیر آن به وجود نیاید یا پس از چند روز از روی سطح جدا نشود و … بسیار حائز اهمیت است.

به همین دلیل مسترچسبونک، یکی از فعالیت هایی که به صورت تخصصی انجام می دهد، علاوه بر طراحی و برش شبرنگ ها، نصب این متریال بر روی سطوح مد نظر شما می باشد. در صورتی که به نصب شبرنگ و روز رنگ در محیط خود نیاز دارید، می توانید علاوه بر مشاهده نمونه کارهای نصب شبرنگ و همچنین نمونه رنگ های شبرنگ های ما، در صورت نیاز با ما تماس حاصل نمایید تا بتوانید شما را بیشتر راهنمایی کنیم.

جستجو

پروژه های جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *